
Ідея створити носкомат виникла спонтанно. У світі вже давно існують автомати, які продають футболки або окуляри, так чому б з тим же успіхом не продавати шкарпетки? «Ми подумали, чому ні? З одного боку, це було інноваційним рішенням, яке б відповідало нашому бренду по духу — яскраве рішення для бренду яскравих шкарпеток. З іншого — можливість для нас створити щось на зразок свого бутіка, острівця продажу в торговому центрі», — пояснив Литвинов.
Відкрити власний магазин шкарпеток в нинішній економічній ситуації в Україні складно і дорого, а тому недоцільно. Разом з тим квадратний метр у вигляді носкомата — ідеальний варіант. «Це новий спосіб продажу продукту, і таке міні-представництво Sammy Icon, яке можна встановити практично скрізь, де є електрика», — зазначає Філіп.
На втілення ідеї в життя компанії знадобився місяць. До цього ще близько двох місяців готувалися — придумували, як запакувати шкарпетки, щоб вони правильно випадали з носкомата, як він буде виглядати і т. д. Почали з пошуку компанії, яка пропонувала в Україні послуги оренди вендінгових автоматів, але знайшли тільки з продажем.